بهترین دکتر فوق تخصص واریس در تهران
نوشته شده توسط : ادمین

بهترین دکتر فوق تخصص واریس در تهران⭐️هزینه درمان واریس با لیزر

بیماری واریس در واقع بیماری می باشد. که باعث می شود عروق بدن به صورت غیر عادی بزرگ شوند. و دیواره آن ها به شدت ضعیف شود. معمولا رگ های واریسی به صورت توده های متورم و پیچ خورده بر روی پوست ظاهر می شوند و باعث آسیب رسیدن به زیبایی ظاهری افراد می شوند.

در اغلب اوقات رنگ این رگ ها به صورت ارغوانی و آبی تیره است. و در اطراف آنها تعدادی رگ های ریز به شکل عنکبوتی وجود دارد. که به آنها رگ های عنکبوتی می گویند. رگ های عنکبوتی در تمام بدن هنگام وجود این بیماری ظاهر می شوند. اما در ناحیه پا ها وجود این رگ ها بیشتر است.

در مواقعی که رگ های واریسی عمیق هستند. پوست بدن بیمار به شدت متورم و سفت می شود و رنگ آن تیره می شود. گاهی اوقات این بیماری تنها باعث نمایان شدن رگ ها روی پوست می شود. اما مشکلات دیگری برای بیمار به همراه ندارد. اما در بعضی از مواقع نمایان شدن این عروق با درد همراه است و ایستادن را برای بیمار به خاطر درد زیاد غیر ممکن می سازد.

عمل درمان واریس پا با لیزر

استفاده از تکنولوژی روز در پزشکی، روش های نوین درمان با کارایی بالا را در جامعه پیش برده است. در دهه اخیر عمل درمان واریس پا با لیزر یا روش رادیوفرکانسی راه جدیدی را برای تسکین درد پا و درمان واریس باز کرده است. لیزر امروزه برای درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد دارد. برای درمان بیماری واریس پاها نیز لیزر بسیار موثری است.

مراحل لیزر واریس پا

روش لیزر واریس پا شامل مرحله بی حسی موضعی، قرار دادن فیبر و مرحله اعمال انرژی تابشی برای خشک کردن رگ است.

مرحله درج فیبر

پس از استریلیزاسیون و بی حسی موضعی، فیبرهای نازک و قابل انعطاف لیزر یا فرکانس رادیویی به داخل رگ واریسی وارد می شوند. این کار با هدایت پروب اولتراسوند انجام می شود. معمولاً تزریق بی حسی با احساس سوزش و درد مختصری در ساق پا همراه است. پس از اتمام این مرحله، بیمار نباید دردی داشته باشد.

مرحله اعمال انرژی تابشی

پس از تایید مرحله قبل مرحله بعدی که در واقع مرحله برداشتن رگ است آغاز می شود و در این مرحله مقدار معینی گرما در فواصل کوتاه چند ثانیه ای به دیواره و رگ در نقاط مختلف تابش می شود. درمان واریس با لیزر تقریباً 30 دقیقه طول می کشد.

مزایای عمل درمان واریس پا با لیزر

● در مورد لیزر واریس پا معمولاً چندین مزیت برای این روش وجود دارد که در اینجا به اختصار به آنها می پردازیم.

● لیزر درمانی بدون بیهوشی عمومی و بدون نیاز به بستری در بیمارستان و در کلینیک است.

● لیزر روشی بدون درد، خونریزی است.

● لیزر بدون برش و قرار دادن سوزن روی پاها انجام می شود.

● لیزر یک روش درمانی بدون نیاز به استراحت و ترک کار، با دوره نقاهت بسیار کوتاه است.

● امکان حضور در محل کار از روز بعد از عمل لیزر واریس وجود دارد.

● درمان واریس با لیزر با ظهور نتایج درمانی فوق العاده و رضایت بخش برای متخصصان و بیماران همراه است.

● مراقبت های ساده و آسان پس از عمل درمان واریس پا با لیزر برای افراد پرمشغله این روش را به بهترین انتخاب تبدیل کرده است.

● بعد از عمل لیزر پا برای درمان لیزر دیگر نیازی به چندین بار مراجعه بیمار به پزشک نیست.

درمان واریس با بیمه تکمیلی

درمان واریس با بیمه تکمیلی

بیمه تکمیلی می تواند به افراد برای درمان بیماری های مختلفی کمک کند. امروزه افراد زیادی هستند که بیمه تکمیلی دارند. این گونه از افراد اگر برای درمان بیماری واریس به مراکزی که با این بیمه قرارداد دارند مراجعه کنند.

می توانند بیماری خود را با هزینه بسیار کمی درمان کنند. چون بخش اعظمی از هزینه درمان را بیمه پرداخت میکند. همچنین در مراکزی که با بیمه قرارداد دارند پزشکان حاذق بسیاری کار می کنند و می توانند در کمترین زمان ممکن بیماری افراد را تشخیص دهند و آن را درمان کنند.

همینطور بهتر است بدانید اگر بیمه شما با کلینیک های تخصصی واریس قرارداد داشته باشد بسیاری از آزمایشات لازم نیز برای شما با هزینه کمی انجام می شوند.

هزینه درمان واریس با لیزر

هزینه درمان واریس با لیزر

درمان واریس با لیزر مزایای بسیار زیادی دارد و می توان گفت نوین ترین روش درمان بیماری واریس به حساب می آید. اما یکی از دلایلی که افراد زیادی از این روش درمانی استفاده نمی کنند مربوط به هزینه ای می باشد که باید پرداخت کنند.

معمولا هزینه درمان واریس با لیزر از دیگر روش ها بیشتر است. اما چون این روش عوارض کمی دارد در واقع بیماری که سلامتی  خود را با این روش به دست می آورد هرچند هزینه بیشتری پرداخت کرده است اما در آینده دیگر عوارضی را مشاهده نخواهد کرد. بنابراین می توان گفت چنین بیماری سود کرده است.

چه زمانی باید به دکتر فوق تخصص واریس مراجعه کنیم؟

گاهی اوقات افراد وجود بعضی از از علائم را در بدن خود نادیده می گیرند. و همین امر موجب به تاخیر افتادن درمان و سخت تر شدن آن می شود. بیماری واریس باید زود تشخیص داده شود که درمان سریعتری داشته باشد. به همین خاطر ما در اینجا برای شما بیان میکنیم که چه زمانی باید به دکتر فوق تخصص واریس مراجعه کنید.

ظاهر شدن رگ های آبی و ارغوانی بر روی بدن

یکی از اصلی ترین علائم بیماری واریس ظاهر شدن رگ هایی به رنگ آبی و ارغوانی برروی پوست بدن می باشد. چون هنگامی که عروق بر اثر بیماری واریس بزرگ می شوند. و تغییر رنگ می دهند بر روی پوست افراد بیمار ظاهر می شوند. به همین خاطر توجه داشته باشید که باید حتما هنگام ظاهر شدن چنین رگ هایی برروی سطح پوست هر چند کوچک باید به دکتر فوق تخصص واریس مراجعه کنید.

تورم رگ ها در تمام بدن

یکی از مهم ترین عوارض بیماری واریس این است که در تمام بدن رگ ها متورم و برآمده می شوند. بسیاری از افراد به این علائم هیچ توجهی نشان نمی دهند. و تا زمان احساس درد به پزشک مراجعه نمی کنند.

اما بهتر است بدانید اگر به محض متورم شدن تمام رگ های بدن به فوق تخصص واریس مراجعه کنید. پزشک می تواند با انجام معاینه و آزمایش بیماری شما را در زمان کمی تشخیص دهد. در این گونه از مواقع چون تشخیص بیماری زود بوده است درمان آن نیز آسان است.

احساس درد پا

هرگاه به همراه علائم بیان شده در بالا در ناحیه پاهای خود احساس درد داشتید. حتما به یک دکتر فوق تخصص واریس مراجعه کنید. چون بیشتر بیمارانی که به بیماری واریس مبتلا هستند در ناحیه پا احساس درد می کنند.

احساس سنگینی پاها

هنگامی که یک فرد به بیماری واریس مبتلا می شود. احساس می کند پاهای او سنگین شده اند. البته سنگینی پاها به تنهایی خود یکی از علائم واریس به حساب نمی آید. اما اگر سنگینی پاها همراه با درد باشد. نیاز است هر چه سریع تر بیمار به فوق تخصص واریس مراجعه کند. چون این دو مورد اگر همراه با هم ظاهر شوند. احتمال ابتلا بیمار به واریس زیاد می باشد.

سوزش در اطراف رگ های ظاهر شده

هنگامی که یک فرد به بیماری واریس مبتلا می شود. و رگ های او در سطح پوست ظاهر می شوند. گاهی اوقات بیمار در ناحیه رگ های ظاهر شده سوزشی را احساس می کند. در بیشتر مواقع این احساس سوزش به قدری درد آور و کلافه کننده است. که باعث اختلال خواب و فعالیت های روزانه بیمار می شود. در این گونه از مواقع بیمار باید قبل از انجام هر کاری به یک متخصص واریس مراجعه کند. تا پزشک با استفاده از روش های درمانی مختلف بیماری او را درمان کند.

تغییر رنگ پوست

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم یکی از علائم ابتلا بیماران به واریس تغییر رنگ پوست اطراف رگ های برآمده آن ها می باشد. به همین خاطر هر فردی با این تغییر رنگ پوست مواجه شود. باید در سریع ترین زمان ممکن به یک پزشک فوق تخصص واریس مراجعه کند.

بهترین دکتر فوق تخصص واریس تهران

بهترین دکتر فوق تخصص واریس تهران

گاهی اوقات افراد برای پیدا کردن دکتر فوق تخصص واریس با مشکل مواجه می شوند. چون معمولا پزشکانی که این تخصص را دارند بسیار کم می باشند. اما اگر فردی به با این علائم روبه رو شد. باید سریعا به فوق تخصص واریس مراجعه کند.

برای پیدا کردن چنین پزشکانی افراد می توانند به کلینیک تخصصی واریس مراجعه کنند. چون در این مکان ها همیشه تعداد زیادی فوق تخصص واریس با تجهیزات کامل وجود دارد. که می توانند به راحتی بیماری شما را درمان کنند. اما سوال بسیاری از افراد این است که بهترین دکتر فوق تخصص واریس تهران چه ویژگی های دارد. به همین خاطر ما در اینجا بعضی از ویژگی های آن را بیان کرده ایم.

تحصیلات عالی

یک پزشک واریس خوب باید دارای تحصیلات عالی باشد. چون هیچ پزشکی با گذراندن تعداد واحد کم به یک دکتر حاذق تبدیل نمی شود. بنابراین حتما توجه کنید پزشک انتخابی شما فوق تخصص داشته باشد.

مهارت

مهارت در هر کاری حرف اول را می زند. درعرصه پزشکی نیز افراد تنها برای درمان بیماری خود باید به پزشکی مراجعه کنند که مهارت بالایی داشته باشد. برای تشخیص مهارت پزشک انتخابی خود تنها کافی است یکبار طریقه معاینه او را مشاهده کنید

درمان های موفق

تنها پزشکی را می توان بهترین فوق تخصص واریس تهران دانست که توانسته باشد بیماریهای بسیار زیادی را به خوبی درمان کند. در واقع یکی از ویژگی های پزشکان ماهر واریس درمان بیماران زیادی می باشد. همچنین اگر یک پزشک توانسته باشد افراد زیادی را درمان کند یعنی این که تجربه زیادی دارد.

مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر بیماری واریس

عوامل مختلفی بر ابتلا افراد به بیماری واریس تاثیر میگذارند که ما در اینجا چند مورد از آن ها ا برای شما بیان کرده ایم.

● سن

با افزایش سن، رگها خاصیت ارتجاعی خود را از دست میدهند که این امر باعث انبساط آنها میشود وهمچنین دریچه;های رگها ممکن است به اثر افزایش سن ضعیف تر شوند و به خونی که باید به سمت قلب جریان پیدا کند، اجازه دهند به سمت عقب جریان پیدا کند. بنابراین، خون در رگ جمع می شود ومنجر به رگهای واریسی می شود.

● بارداری

رگ های واریسی در برخی از زنان باردار ایجاد می شوند. زیرا بارداری حجم خون را در بدن افزایش می دهد اما جریان آن را از پاها به لگن کاهش می دهد. این تغییر در گردش خون برای حمایت از جنین انجام می شود، اما ممکن است یک عارضه جانبی ناخوشایند به اسم واریس نیزایجاد کند

رگهای واریسی ممکن است در اواخر بارداری ظاهر شوند زمانی که رحم فشار بیشتری بر رگ های پا وارد می کند احتمال ابتلا فرد به واریس نیز افزایش می یابد. تغییرات هورمونی در دوران بارداری نیز ممکن است نقش زیادی بر ابتلا افراد به این بیماری داشته باشند. همچنین بهتر است بدانید رگ های واریسی که در دوران بارداری ظاهر می شوند، معمولاً بدون نیاز به هیچ گونه درمان دارویی ظرف سه ماه پس از زایمان بهبود می یابند.

● عوامل ژنتیکی

احتمال ابتلا به واریس در بین کسانی که بستگانشان از این بیماری رنج می برند بیشتر است.

● چاقی

چاقی یکی از مهم ترین علل مرتبط با بروز رگ های واریسی است، زیرا اضافه وزن باعث افزایش فشار روی رگ های پا می شود و به مرور زمان باعث گشاد شدن دیواره رگ ها و بروز رگ های واریسی می شود. بهتر است بدانید فردی که از چاقی رنج می برد ممکن است دچار واریس شود و به دلیل وجود لایه چربی متوجه آن نشود. چون سیاهرگ ها در زیر چربی پوشانده می شوند و دیدن آنها به کار دشواری تبدیل می شود. کاهش وزن ممکن است به جلوگیری از بدتر شدن رگ های واریسی کمک کند.

● انتخاب نامناسب لباس

کیفیت لباس ممکن است تا حد زیادی بر سلامت رگ های خونی تأثیر بگذارد. پوشیدن لباس های بیش از حد تنگ یا پوشیدن کفش های پاشنه بلند هنگام حرکت یا دویدن ممکن است باعث گشاد شدن دیواره رگ های خونی شود که به مرور زمان ممکن است باعث واریس شود.

● ماندن طولانی مدت در یک وضعیت خاص

ایستادن طولانی مدت یکی از مهم ترین عوامل ایجاد واریس در پاها است، نشستن طولانی مدت نیز یکی از دلایلی است که منجر به تورم رگ ها و ابتلا به واریس می شود. بنابراین حرکت دادن بدن به مدت پنج دقیقه در هر ساعت برای تحریک گردش خون و جلوگیری از گشاد شدن رگ ها بسیار مهم است.

بهترین دکتر واریس پا تهران





:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: